If you reduce a S2000 goes you probably as spacers.

A S2000 has a fixed row height from the factory, by driving on the road catching the shock absorbers on the irregularities of the road surface. As a result, move the CV joints in your rear axle in a fixed pattern of movement.

The bullets from your CV joints causing wear spots in the “bucket” of your CV joint.

If you reduce your S2000, the rear axle in the CV joint to lie deeper. As a result, move the bullets themselves deeper the “bucket” in your CV joint. Because there is rather a wear pattern has formed, the bullets all over this wear edge move, this causes tremors or vibrations and results in a fluctuating butt on the highway and higher speeds.

Installing spacers between your rear axles, move the bullets within the CV joint wear and tear far enough from the old place and you have no more vibrations.

Dit is een makkelijk klusje, wat je goed zelf kunt doen. De bouten hebben ringmaat 14. Als je de originele bouten verwijderd heb, geef je met een hamer een tik op de flenzen, dan springen ze vanzelf open / van elkaar. Zet de auto op de handrem, plaats 1 halve maan, en draai vervolgens het wiel 180 graden, zodat je de andere halve maan kunt monteren. Draai daarna alle nieuwe bouten pas vast, je hebt tijdens het plaatsen wat speling nodig.

Je kunt deze as spacers bij ons bestellen met 10% korting van Showoffimports. Interesse? Neem dan hier even contact met ons op.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *